اهمیت گذاشتن wwwقبل از آدرس سایت برای سئو
نوشته شده توسط : اهوراوب

اهمیت گذاشتن www قبل از آدرس سایت برای سئو سوالی است که ذهن خیلی از افرادی که قصد راه اندازی وبسایت جدید دارند را به خود درگیر کرده. در ادامه این مطلب به این سوال و همچنین میزان اهمیت آن پاسخ داده می شود پس با ما همراه باشید. 

 www چیست؟ قبل از اینکه به پاسخ این سوال بپردازیم، لازم است بدانیم www چیست. www که سر واژه سه واژه world wide web می باشد یک سامانه اطلاعاتی است که در آن مدارک و دیگر منابع توسط مکان یاب منابع یکسان(url) شناسایی می شوند. سئو

 این مدارک و منابع توسط ابرلینک ها به یکدیگر متصل شده تا دسترسی برای کاربران فراهم شود. پیشینه این سامانه به سال ها قبل و به دهه 60 میلادی باز می گردد و تحت فعل و انفعالاتی، 

این سیستم تغییراتی به خود دید و به چیزی تبدیل شد که امروزه آن را در فارسی تارنمای جهان گستر می نامیم. اگر شما خواننده گرامی به دنبال دانستن مواردی بیشتر در مورد سئوی سایت هستید پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله 8 نکته مهم در بهبود سئو سایت فروشگاهی می باشد.

 

 

اهمیت گذاشتن www قبل از آدرس سایت برای سئو

اکنون می خواهیم به این بپردازیم که چرا برخی ترجیح می دهند در آدرس وبسایت شان بی خیال گذاAتن www شوند. به عقیده آنها مردم برای دسترسی به یک سایت، آدرس آن را در اینترنت جستجو کرده و به آن دست می یابند؛ همچنین معتقدند که آدرس بدون www به دلیل طول کمتری که دارد در بحث ظاهری از زیبایی بیشتری برخوردار است. 

 اگرچه به عقیده این افراد هیچ ایرادی وارد نیست اما مطالعات جدید نشان می دهد که استفاده از www قبل از آدرس به میزان کمی در بحث سئو سایت موثر است. در واقع از دیدگاه گوگل https://www.example.com با https://example.com متفاوت است. هرچند امروزه در بیشتر سایت ها کاربر به طور خودکار به سمت آدرس واقعی هدایت می شود.

 

برای تماس با اهوراوب می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

 

09127900796

02188396574

 

مطالب پیشنهادی:

اهمیت طراحی سایت طلا فروشی

مزیت طراحی سایت برای آژانس هواپیمایی





:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو , سئو سایت , سئو داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: